Częste pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Lista dostępnych pytań:

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  4. Jakie występują formy dostawy?
  5. Ile zapłacę za przesyłkę?
  6. Jak zapłacić za zamówienie?
  7. Co to są kupony rabatowe?
  8. Co to jest przechowalnia?
  9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  10. Jak zmienić moje zamówienie?
  11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  12. Gdzie jest moja przesyłka?
  13. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  14. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

    Informacja na temat dostępności w sklepie, znajduje się przy każdym produkcie:

    • Brak towaru - na ten moment w sklepie nie ma ani jednej sztuki produktu, osoby szczególnie zainteresowane, proszone są o kontakt drogą mailową na info@charmbeauty.home.pl lub telefonicznie na numer 607996747.
    • Na wyczerpaniu - zainteresowani powinni się pospieszyć z zakupem, zostały ostatnie sztuki.
    • Średnia ilość - pozostało kilka/kilkanaście sztuk towaru.
    • Duża ilość - Dostateczna ilość produktów w magazynie.
    • Dostępny na zamówienie - produkt może być sprowadzony na specjalne życzenie klienta, wystarczy skontaktować się drogą mailową na info@charmbeauty.home.pl lub telefonicznie na numer 607996747.
    • Spodziewana dostawa - w przeciągu kilku dni roboczych produkt będzie dostępny.
    • Wycofany z oferty - brak dostępności danego produktu w sklepie.

  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Informacje dotyczące realizacji zamówienia będą przesyłane na adres mailowy klienta. Wszystkie wiadomości na temat statusu zamówienia, jego zwartości, a także dane osobowe i podane adresy można sprawdzić logując się do swojego konta.


  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail wiadomość potwierdzającą poprawny przebieg. Proces realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranej formy płatności. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji.

    Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

    szczegółowy opis realizacji zamówień


  4. Jakie występują formy dostawy?

    W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z poniższych form dostawy:

    • firma kurierska
    • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa)

    szczegółowy opis form dostawy


  5. Ile zapłacę za przesyłkę?

    Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu ukaże się dokładna wartość do zapłaty.

    szczegółowy cennik dostaw


  6. Jak zapłacić za zamówienie?

    Wszystko zależy od wyboru klienta, jeśli chodzi o rodzaj dostarczenia towaru, jak i własnych upodobań. Do wyboru jest jedna z kilku form płatności:

    • przelew na konto bankowe
    • płatność za pobraniem
    • płatność elektroniczna (przelew on-line)

    szczegółowy opis form płatności


  7. Co to są kupony rabatowe?

    W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

    Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny (nie spowoduje przyznania określonego rabatu).


  8. Co to jest przechowalnia?

    Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi zakupem się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

    Przechowalnia służy klientom po to, aby mogli do niej dodać produkty, którymi są zainteresowani, ale muszą się jeszcze namyślić nad ich kupnem. Przy każdym nowym logowaniu, produkty cały czas będą się tam znajdować. W dowolnym momencie istnieje możliwość przeniesienia artykułów do koszyka lub usunięcia ich z przechowalni.


  9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Jak najbardziej jest możliwe jest otrzymanie faktury VAT na kupione w sklepie artykuły. Wystarczy podczas składania zamówienia w formularzu z danymi klienta, zaznaczyć opcję "firma" oraz podać informacje do faktury. Wiadomość dotyczącą otrzymania faktury VAT, wystarczy zamieścić w Uwagach. Jeśli dane do faktury są inne niż podany adres wysyłki, należy wybrać w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podać prawidłowy adres, na który ma przyjść zamówienie.

    Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.


  10. Jak zmienić moje zamówienie?

    Zmienić zawartość swojego zamówienia można jedynie do czasu jego skompletowania. W sytuacji, kiedy przesyłka jest już realizowana, zmiana jest niemożliwa do zrealizowania. Jeżeli klient jest zainteresowany zmianą w zamówieniu, ponieważ chciałby coś do niego jeszcze dodać, bądź wpisał błędny adres, proponujemy kontakt telefoniczny na numer 607996747, który będzie najszybszy.


  11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

    Anulowanie zamówionego towaru jest możliwe tylko do momentu kiedy ten zostanie skompletowany. Podczas realizacji przesyłki jest to już niemożliwe. W sytuacji, kiedy chcieliby Państwo anulować swoje zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny na numer 607996747.


  12. Gdzie jest moja przesyłka?

    W momencie wyboru formy dostawy przez kuriera, otrzymują Państwo w wiadomości e-mail numer listu przewozowego, jak i link do strony, na której jest możliwość śledzenia swojej przesyłki. Klienci, którzy mają założone konto na stronie, również znajdą link do śledzenia swojego zamówienia w zakładce Przesyłka.


  13. Czy sprzedawane akcesoria do manicure i inne produkty posiadają gwarancję?

    Wszystkie artykuły dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją. Informacje dotyczące gwarancji danych produktów mogą Państwo znaleźć w ich opisach, a także na stronach producentów. Najważniejsze, aby zachować fakturę lub rachunek, a także opakowanie, które są niezbędne w razie zgłoszenia reklamacji.

    warunki gwarancji i serwisu


  14. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

    Przed odbiorem zamówionego produktu, wskazane jest aby sprawdzić czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli uszkodzenia są widoczne, zalecane jest odmówienie przyjęcia przesyłki i możliwie szybki kontakt telefoniczny na numer 607996747.

    szczegółowa procedura reklamacji


  15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Istnieje możliwość zwrócenia zakupionego towaru, bez podania konkretnej przyczyny. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku należy to zrobić w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkt musi być nieuszkodzony i nieużytkowany, a także znajdować się w oryginalnym opakowaniu aby zwrot był zaakceptowany.

    opis reklamacji i zwrotów


Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl